Dar in ultimii 7-8 ani, am constatat o schimbare de bugete, ca si in cazul Afacerilor, acestea se indreapta cu preponderenta spre Europa de Est si Asia.
Iar de cand s-au implicat si niste constructorii cu renume precum Volkswagen, cumparand Skoda in 1993 si Renault, cumparand Dacia in 1999, 2 producatori si 2 Brand-uri cu renume in aceasta zona si nu numai, au inceput sa produca si sa participe la aceste competitii, cu masini de Raliuri si numai, dar in special cu modele WRC.
Primul model care a aparut in competitie a fost Skoda Octavia WRC in anul 2000, castigand o etapa de campionat, Dar din 2003, Skoda s-a hotarat sa se dezvolte o masina pe baza Fabia
Acesta Masina a fost in top 10, aproape in toate etapele Campionatului Mondialului, avand un potential extraordinar pentru orice fel de Campionat de Raliu.
Specificatii Model 2003-2007
Cai Putere @ Rotatii pe minut: 298/5500
Turatii pe minut (Nm) @ Rotatii pe minut: 520/3500
Dimensiuni Ampatament: 4002.1770.1451
Greutate: 1230 Kg
Transmisie: 4x4
Engine Capacitatea Motorului 4 Turbocharged
Pozitia Motorului: Front Transverse
Capaciatea Cilindrica: 1999
Valve Motor: 93.5
Engine Cams 8.7:1
Engine Carburation 5
Electronice: 2 OHC
Suspensii: Turbo by Garrett
Usile Caroseriei: 2462
Volumul Caroseriei: 4.1 usi
Compozitia Caroseriei: 3 Volume
Tipul Caroseriei: Hatchback
Frane: din Otel
Skoda Fabia New S2000 - 2008
Modelul are un design mai atletic, cu un design mai compact, cu niste specificatii mai bune, mai perfectionate decat S2000 din 2003.
Transmisie: 6-speed sequential - X-tracClutch: AP Racing – 184 mm
Roti: OZ wheel rims with BF Goodrich 18´´ (tarmac) and 15´´ (gravel) tires
Dacia prin Renault a avut in 2005 un test cu modelul Logan, creat pe baza Clio.
Dacia Logan S2000 - 2005
In Concluzie, Dacia este Renault si Skoda este Volkswagen, "Ambasadori" pentru Europa de Est a Brand-urilor principale.
Aceste doua modele vor fii dezvoltate incontinuare dar din pacate, tot Skoda castiga si la acest subiect, Skoda participand la Curse internationale cu modele dezvoltate din anul 2000.
Volkswagen este primul producator european, iar Renault este al treilea producator pe acceasi piata.
Deci si aici un punct in plus.
Dar situatia este deschisa in continuare.......Vom Vedea
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu