duminică, 7 decembrie 2008

Energia Vie

In Decurs de 10 ani de cand Dinu Patriciu&Compania a preluat Rompetrol-ul si pana cand l-au vandut a avut niste campanii de promovare, care au impus, dupa opinia mea(fiindca nu stiu daca sunt subiectiv sau obiectiv), Brand-ul la nivel regional si international de recunoastere.
Totul a inceput in 2003, cand Rompetrol a hotarat sa se extinda la nivel Regional si mai ales cand Dinu Patriciu a cunoscunt-o pe Diana Flutur(fost COO la D`arcy, una dintre cele mai marii agenti de publicitate din Romania, inchisa in 2004), un lider in domeniul comunicarii si promovarii din Romania, cu care a invintat Odyssey Communication in 2004, avand ca principal Client The Rompetrol Group, dar s-a dezvoltat si pe alte nise de piata(Adevarul Holding, ABN Amro si altele).
Spoturile(in functie de Dezvoltarea Energiei Vii) care imi plac sunt urmatoarele:
Topul Spoturilor

Primul spot din top a fost conceput in 2005, de Agentia Companiei si doreste sa impuna Grupului pe piata, prin servicii integrate, Rompetrol da Energia.

Al Doilea spot face parte dintr-o campanie de promovare - Rompetrol cea mai scurta idei la Succes, inceputa in 2007 si prezinta o parte dintre Oameni Rompetrol(la locul de munca), Rompetrol cel mai scurt drum de la debut la Succes - The Rompetrols, 200 de tinerii, Angajatii Top si Middle Management in Grup, fiindca tineretea inseamna cunoastere si explorare


Al treilea Spot este primul realizat dupa ce compania a realizat procesul de Rebranding in 2003, si prezinta o companie perfect adaptata la mediul incojurator, care produce, trasporta si distrubuie Energie, Acesta este ultimul spot realizat de D`arcy.

Al Patrulea Spot Comercial este unul din anul 2006 si in care se prezinta Succesul obtinut cu integrarea Rafinariei Petromidia in Grup, de asemenea si o parte dintre oamenii cu care s-a realizat acest succes.

In al Cincelea spot se prezinta drumul de 3 ani de succes a companiei, se prezinta Logistica, Capacitatile de productie, Prezenta si Planurile de Viitor pentru Energie din 2007

Al Saselea spot este unul unde se prezinta Energia cu personalitate de la Rompetrol, este realizat in anul 2003 si este primul spot al Agentiei Odyssey

Al Saptelea Spot Comercial prezinta succes-ul avut timp de 7 ani in Romania si regiune a Grupului, precum si dezvoltarea Hei, Fill&Go, Efix si altele.

Desigur sunt si alte spoturi comerciale dar acestea sunt cele mai relevante, cele care au dat imagine Corporatiei Rompetrol, primul grup din Romania.

Desigur traim intr-o lume in plina miscare piete scad si urca si sigur vom avea alte "capodopere" de promovare. Keep in Touch.

Rompetrol, Energie Vie

Niciun comentariu: